30. júla 2016

Cookies (kokos, hrozienka, čokoláda, brusnice)

  
Už ma nebaví robiť neustále tiramisu... Viem, znie to divne, ale keby ste robili tiramisu raz za 2 týždne.... Tak si k tomu, aby som mala čo jesť, robím cookies :). Tieto sú niečo ako Cookies CDD (co dúm dal). Základ všetkého je čokoláda a brusnice. Nemala som ale dosť brusníc tak som pridala hrozienka. Vtedy som si spomenula na kokos a bolo to jasné :). Priznám sa dala by som do nich aj orechy ale aj tie mi došli :). Tak ak máte šup tam s nimi. Výsledné Cookies sú úžasne ako všetky :). Cookiesky nie sú moc mäkké ale ani chrumkavé. Ak chcete chrumkavé pečte ich dlhšie, poprípade namiesto jedného vajíčka dajte iba žĺtko (starý trik :) ). 
 

Ingrediencie:
120g hladkej múky
1 lyžička sódy bikarbóny
1 lyžička prášku do pečiva
štipka soli
1 lyžička škorice
110g masla
30g krupicového cukru
30g hnedého cukru
1 vajíčko
1 lyžička vanilkového extraktu
80g vločiek
50g kokosu
100g čokolády
60g brusníc
60g hrozienok

2 veľké plechy potiahnuté papierom na pečenie
14ks Cookies

 

Postup:

Trúbu zapneme na 175°C. 
Do misky preosejeme múku, sódu, prášok do pečiva, soľ a škoricu a odložíme. 
Do druhej misky dáme maslo a oba druhy cukru a vyšľaháme do "svetlej peny". Pridáme vajíčko a vanilkový extrakt a zašľaháme. Preosiate sypké ingrediencie pridáme k maslovej hmote a zamiešame.
Ako posledné pridáme kokos, vločky, čokoládu, brusnice a lyžicou zamiešame. Urobíme 14 guličiek a poukladáme ich na 2 plechy, každú dlaňou potlačíme (túto časť si vždy veľmi užívam :) ).
Pečieme 12 minút. 

Dobrú chuť 
K :)


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára